Klacht: brievenpost pakje kwijt

op 25 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brievenpost pakje netjes met track en trace verstuurd.
Veilig dacht ik want je kan het pakje volgen tot aan de klant, volgens het filmpje en wat jullie aangeven op de site van post.nl.

Nu blijkt dat via het track en trace systeem het pakje is aangekomen bij de klant.
Nu blijkt dat het pakje niet gevolgt kan worden tot aan de klant?
Hoe zit dit?

Pakje zou binnen 24 uur verstuurd worden en afgeleverd?
Brievenbuspakje is nu een week kwijt?

Gewenste Oplossing:

Tevreden als het netjes is afgehandeld.

Mijn klant heeft iets met spoed besteld en heeft het pakje deze week nodig.

Nu zit ik met een boze klant en er is nog niks opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Herber, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u vragen heeft over de status van een door u verzonden brievenbus pakket. Helaas heb ik onvoldoende om u van een passende reactie te kunnen voorzien. Kunt u in een reactie op dit bericht de volgende informatie aanleveren: - de betreffende track and trace-code. Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan en u doeltreffende te kunnen informeren. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Herber, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Y.Herber