Klacht: brievenbuspost

op 12 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dat er vaak post bij mij in de bus valt die niet voor mij is. Maar voor Kostverlorenkade 5. Ik heb ook nr. 5, maar een andere postcode.Ik breng de brieven dan wel naar het adres als het in de buurt ligt. Maar doen anderen dat ook voor mij?
Dat ik op mijn verjaardag een brief uit Oostenrijk verwachte die niet kwam. Die is weer teruggestuurd naar Oostenrijk met een onduidelijke krabbel boven de huisnummer….dit zijn maar een paar voorbeelden. Heel vervelend.

Ik zou tevreden zijn als de postbezorgers wat zorgvuldiger zouden kijken. Ik zou tevreden zijn als ik niet s'avonds bij het eten gestoord zou worden omdat er een pakket van de buurman aangenomen moet worden. Dit doe ik vaak en graag maar liever niet s'avonds.
En ik zou tevreden zijn als de postbezorgers...misschien...wat meer liefde kunnen opbrengen voor hun werk, en niet alles snel, snel moet.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door nilam