Klacht: Brievenbuspost kwijt?

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onze klant geeft aan dat volgens de track&trace code het pakket geleverd zou moeten zijn maar dat ze niets heeft ontvangen.
PostNL geeft daarbij letterlijk telefonisch aan; ”Als de track&trace code zegt geleverd dan is dat zo”.
Op mijn vraag of het misschien verkeerd geleverd zou kunnen zijn kreeg ik als antwoord ”Nee want de postbode scant alleen bij het huis”.
– Er wordt geen onderzoek ingesteld want de postbode weet vast niet meer of hij het in de bus heeft gedaan

Als er WEL een onderzoek wordt ingesteld van waar het pakketje is gebleven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Vos, Ik begrijp dat uw pakket volgens de Track&Trace bij uw klant bezorgd zou zijn, maar diegene geeft aan niks te hebben ontvangen. Mijn excuses hiervoor. DIt wil ik graag voor u uitzoeken. Kunt u mij daarvoor de Track&Trace-code van dit pakket sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Vos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:15 geantwoord

Geachte mevrouw de Vos,

Alle klachten die gemeld zijn door edevos