Klacht: Brievenbuspost kwijt?

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klant geeft aan dat volgens de track&trace code het pakket geleverd zou moeten zijn maar dat ze niets heeft ontvangen.
PostNL geeft daarbij letterlijk telefonisch aan; ”Als de track&trace code zegt geleverd dan is dat zo”.
Op mijn vraag of het misschien verkeerd geleverd zou kunnen zijn kreeg ik als antwoord ”Nee want de postbode scant alleen bij het huis”.
– Er wordt geen onderzoek ingesteld want de postbode weet vast niet meer of hij het in de bus heeft gedaan

Gewenste Oplossing:

Als er WEL een onderzoek wordt ingesteld van waar het pakketje is gebleven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Vos, Ik begrijp dat uw pakket volgens de Track&Trace bij uw klant bezorgd zou zijn, maar diegene geeft aan niks te hebben ontvangen. Mijn excuses hiervoor. DIt wil ik graag voor u uitzoeken. Kunt u mij daarvoor de Track&Trace-code van dit pakket sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Vos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Vos,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door edevos