Klacht: Brievenbuspakketje

op 07 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zonder reden te laat, geen track en trace kunnen volgen.. graag vandaag of morgen mijn pakketje..

Als ik het pakketje voor de 12e van juni binnen heb!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Goedendag, Jammer om te vernemen dat dit zo lijkt te zijn verlopen! Ik heb uw zending aan de hand van de meegestuurde adresgegevens willen checken alleen ik krijg hier niks op naar voren. Kunt u mij het Track Trace nummer geven? Dan kijk ik wat ik daar op kan achterhalen. met vriendelijke groet, Mike

Reactie van de melder van de klacht Xmerelpeeters

2 jaren geleden - CF632017919DE hier is het track en trace nummer!

DHL

Heeft op 07 juni 2018 om 12:04 geantwoord

Dit is een zending afkomstig uit het buitenland wat via Duitsland aan ons zal worden overgedragen. Ik heb uw zending bekeken en ik zie dat deze op 28 mei elektronisch is aangemeld door de verzendende partij. U kunt de zending volgen op de volgende link:

https:nolp.dhl.denextt-online-publicensearch?piececodeCF632017919DEciddhlde

Mocht u meer vragen hebben over uw order, dan is mijn advies om contact op te nemen met de verzender. Deze kan navraag doen in het land van bestelling wat de actuele status van verwerking is. Wij als nederlands netwerk hebben deze zending nog niet overgedragen gekregen.

met vriendelijke groet,

Mike

Heeft op 07 juni 2018 om 12:55 geantwoord

De link werkt niet..

Alle klachten die gemeld zijn door Xmerelpeeters