Klacht: Brievenbuspakketje wordt niet afgeleverd (3 weken onderweg)

Rene1243 op 03 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

16-6- een brievenbuspakketje afgegeven bij Post nl.
Echter na 2 weken was het pakket al kwijt.
Contact gehad met post nl, maar post nl wil helemaal niets doen.
Geen onderzoek of niets. Het is niet verzekert dus je hebt gewoon pech?

Nu 3 weken verder nog steeds geen resultaat.

Wel of niet verzekert ik betaal jullie om een pakket af te leveren, niet om ze kwijt te raken.

Zorg dat er gekeken wordt waar het pakket is en zorg dat je het aflevert.
Dat is immers waar ik jullie voor betaal.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 juli 2020 om 09:19 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakje niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een brievenbuspakje met Track en Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket en is om deze reden ook goedkoper dan een standaard pakket. Een enkele keer kan die eindscan echter ontbreken, ik raad u daarom aan voor de zekerheid bij de ontvanger te vragen of het pakket inmiddels wellicht toch afgeleverd is. Omdat een brievenbuspakje niet verzekerd is tegen vermissing of schade is een onderzoek of schadevergoeding uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice is een klacht geregistreerd om dit soort situaties in de gaten te houden en onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Het spijt me dat ik hierin geen verdere actie voor u kan ondernemen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rene1243