Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakje niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Een brievenbuspakje met Track en Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket en is om deze reden ook goedkoper dan een standaard pakket. Een enkele keer kan die eindscan echter ontbreken, ik raad u daarom aan voor de zekerheid bij de ontvanger te vragen of het pakket inmiddels wellicht toch afgeleverd is. Omdat een brievenbuspakje niet verzekerd is tegen vermissing of schade is een onderzoek of schadevergoeding uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice is een klacht geregistreerd om dit soort situaties in de gaten te houden en onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Het spijt me dat ik hierin geen verdere actie voor u kan ondernemen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice