Klacht: Brievenbuspakketje niet bezorgd

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 april heb een brievenbuspakketje verstuurd. Deze zou op 30 april geleverd worden maar is nog steeds niet geleverd.
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met PostNL en hier heb ik aangegeven dat ik een klacht wil indienen.
De klantenservice geeft aan dat ze alleen een interne melding kunnen maken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een onderzoek waar het verstuurde pakketje is.
Ook wil ik graag met iemand spreken die deze klacht serieus neemt, aangezien ik heb betaald voor deze service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket die u heeft verzonden. Het is nog steeds niet bezorgd. De klantenservice kan echter niets voor u betekenen behalve een klacht registreren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In dit geval moet ik me echter aansluiten bij de reactie die van mijn collega’s heeft gehad. Omdat u heeft gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek helaas niet mogelijk. Wilt u een volgende keer in aanmerking komen voor een onderzoek of schadevergoeding dan kunt u de zending Aangetekend versturen.

Ik zie dat de klacht inderdaad geregistreerd staat. U krijgt hier geen terugkoppeling van, maar hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 13:11 geantwoord

Een melding voor het verbeteren van de interne processen, is natuurlijk geen oplossing.
Ik heb tenslotte betaald en ik wil hier iemand over spreken om tot een oplossing te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door tim.hendrix