Klacht: Brievenbuspakketje al 7 dagen in sorteercentrum

op 26 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week donderdag nu dus 7 dagen geleden. Heb ik een pakje retour gestuurd via een brievenbuspakje. Ik zag na een dag of 2 al dat het was aangemeld en de volgende dag verzonden zou worden. Daarna was de status weer veranderd dat het pakje in het sorteercentrum is. Waar die op de dag volgens de track en trace nog steeds is. De webshop waar het om gaat heb ik al gemaild. Want het retourbeleid is daar 14 dagen. Graag zou ik uitgezocht willen hebben wanneer het pakje verzonden word.

Graag reactie en onderzoek waar het pakketje is. En z.s.m opsturen naar de webshop.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juni 2017 om 14:19 geantwoord

Geachte mevrouw Lassche,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat uw brievenbuspakje nog niet is aangekomen bij de webshop. Ik snap dat dit voor u heel onhandig is.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, heb ik een onderzoek naar uw pakket laten opstarten. Wij zullen uitzoeken wat er met dit pakket is gebeurd, en zorgen dat deze alsnog bezorgd wordt. De onderzoeksafdeling zal uiterlijk vrijdag 30 juni contact met u opnemen om de verdere afhandeling te bespreken.

Alle klachten die gemeld zijn door 12122016