Klacht: Brievenbuspakje zoek

op 26 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dan denk je ik post een brievenbuspakje met T&T zodat ik het pakje kan volgen!!
Maar niets is minder waar helemaal niet je pakje kunnen volgen ja tot het sorteercentrum maar dat word nergens aangeven niet op de site van PostNL of op het postkantoor het is gewoon weg mensen oplichten!! 4x gebeld pakje is kwijt wat doet PostNL ? NIETS!!!! Ja we maken een melding maar u krijgt geen terugkoppeling het is gewoon letterlijk mensen bedonderen pakjes kunnen gewoon achtergehouden worden en de klant die er voor betaald heeft laat men gewoon in de kou staan !!
In mijn ogen is dit echt mensen oplichten want men denkt voor T&T te betalen maar nee dit is geen T&T en nergens vermelden ze dit!
Hier moet toch door tros radar of welk tv programa dan ook aandacht aan worden geven het kan toch niet waar zijn dat dit kan!

PostNL kan zo iedereen bedonderen en benadelen en komt hier gewoon mee weg!!!

Zonder duidelijk dit te vermelden dat het eigenlijk geen T&T is maar waar men wel voor betaald!!

Dit is in mijn ogen mensen DOEL BEWUST oplichten!!!!!!

Als PostNL zijn klanten netjes en eerlijk behandeld en stopt met mensen doelbewust te benadelen !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van de Wetering, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u de status van een door u verzonden brievenbuspakket wenst te ontvangen, daar deze nog niet is afgeleverd. Mijn excuses voor dit laatste. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen verwerken. Kunt u, in een reactie op dit bericht, de volgende informatie aanleveren: - uw tracking code. Alvast bedankt voor uw reactie. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Wetering, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karinvdw