Klacht: brievenbuspakje teruggestuurd, niet ontvangen

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 april de post ontvangen en gelijk retour afzender gestuurd omdat het niet goed was. De afzender was Smartphonehoesjes in Leusden.
Het pakje had de T&T code 3STNUY059128191. De firma in Leusden zegt dat ik er achter aan moet. Post NL gebeld, zei dat het lastig was, maar vond dat de oorspronkelijke afzender contact met Post NL moest opnemen. Dat zijn ze niet echt van plan en ze berichten mij dat het misschien nog bij mij of bij hun bezorgd wordt. Ze vragen wel of ik een verzendbewijs heb, maar dat heb je niet bij brievenbus post.

Gewenste Oplossing:

Als de betreffende firma mijn geld terug stort, maar dat zullen ze pas doen als het pakje bij hun ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Minnaar, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat deze zending niet retour is gekomen bij de afzender. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de status nagekeken maar ik kan alleen zien dat het pakket bij u is afgeleverd en daar stopt de informatie. Heeft u het pakje daarna opnieuw verzonden als reguliere briefpost en de barcode etc. verwijderd? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Minnaar, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 mei 2017 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Minnaar,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Reactie van de melder van de klacht Minnaar

1 maand geleden - Nog steeds geen reactie. Welke oplossing hebt u geboden?

Heeft op 18 juni 2017 om 16:56 geantwoord

Er is geen oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Minnaar