Klacht: Brievenbusdoosjes met Track Trace in sorteerproces PostNL maar verdwenen.

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Barkel, Hartelijk dank voor u bericht. U zegt meer brievenbuspakketten niet te hebben ontvangen, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Kunt u mij de 3S-codes van deze pakketten sturen, dan kijk ik graag even hoe dit zit. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Barneys

3 maanden geleden - Bij deze 3SOPKX1654813, 3SOPKX2334229 zo stond de verwachte bezorgdatum op vandaag en een dag later onbekend, hier zijn ook screenshots van. Ik zie ditzelfde gebeuren met onderstaande brievenbusdoosjes. 3SOPKX6795083 en 3SOPKX4046692 Deze doosjes hebben wij verzonden en hoeven wij niet te ontvangen dit hebben wij in de loop van de jaren weleens eerder gehad waar we nooit een probleem van hebben gemaakt maar dit is in een erg korte periode te vaak. Met vriendelijke groet, Maurice Barkel Barneys Leather

Reactie van de melder van de klacht Barneys

3 maanden geleden - Doosje 3SOPKX6795083 is nu afgeleverd, doosje 3SOPKX4046692 heeft hetzelfde probleem.

Heeft op 03 september 2018 om 15:15 geantwoord

Geachte heer Barkel,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb dit even voor u nagekeken en volgens mijn gegevens zijn deze pakketten zakelijk verstuurd, klopt dit? Als dit het geval is kunt u het beste even met de afdeling contact opnemen: https:www.postnl.nlservice-contactzakelijk.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 03 september 2018 om 15:22 geantwoord

Al per mail contact proberen te zoeken met de zakelijke klantenservice maar geen antwoord gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barneys