Klacht: brievenbus weg gehaald

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In Maastricht, Vendelplein 13 is de brievenbus weg gehaald. In deze wijk wonen heel veel oudere mensen, die nu niet meer naar de brievenbus kunnen. Hoe gaan jullie dit oplossen voor die mensen

ik ben tevreden als de brievenbus terug komt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 mei 2017 om 17:33 geantwoord

Geachte mevrouw ter Weele,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt om te vernemen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer er een oranje brievenbus waar u en andere bewoners in uw wijk gebruik van maakten is verwijderd. Graag wil ik dit toelichten.

Omdat er steeds minder post in Nederland verstuurd wordt, zal het aantal brievenbussen verminderd worden. We hebben op dit moment te veel brievenbussen in verhouding met de post die verzonden wordt. We proberen brievenbussen op plekken te plaatsen waar veel mensen komen. Zoals bij een supermarkt, winkelgebied of PostNL locatie.

Het is niet mogelijk om deze beslissing ongedaan te maken. Maar uw heb u melding wel geregistreerd en doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. U zult hier echter geen bericht meer over ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door apoloniabrievenbus