Klacht: Brievenbus post die niet aankomt

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Meerdere keren is brievenbuspost bij onze dochter in groningen niet aangekomen. Het betreft post die ik in bolsward post, maar ook wat in Leeuwarden en amersfoort op de bus wordt gedaan.
Adres van mijn dochter is Bonhoeffersstraat 32, 9746 BX Groningen.

Ik post mijn post op Bunders in Bolsward.
Leeuwarden en amersfoort weet ik niet.
Het is heel vervelend en vooral jammer.

Ik hoop op betere tijden. Ze is zwanger…en het is zo jammer dat ze de leuke kaarten niet ontvangt!!

Vr gr alie van der meulen

Dat het opgelost wordt graag

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Meulen, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat er regelmatig poststukken niet aankomen bij uw dochter in Groningen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Op welke datum is uw verzonden post voor het laatst niet aangekomen bij uw dochter? • Via welke locatie (brievenbus of postkantoor) verstuurt u de poststukken? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Omdat u aangeeft dat uw dochter ook post mist van andere afzenders adviseer ik u om uw dochter ook te vragen hierover contact met ons op te nemen zodat we hierin actie kunnen ondernemen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Meulen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Geachte mevrouw van der Meulen,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door AlieAmeland1