Klacht: Brievenbus pakket wederom vast in sorteerproces

Mhoef op 22 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 29-1 een brievenbuspakje zegel gekocht. Dit pakket dezelfde dag weggebracht naar supermarkt. Pakket verscheen keurig in app. Maar hangt daarna (tot vandaag 16 feb) op status “zending is gesorteerd”. En er zit geen beweging in. In de app staat hij sinds kort ook niet meer bij versturen maar bij ontvangen. Gebeld met PostNL. Ze zouden erna kijken en ik kon een klacht indienen. Maar ze konden me niet op de hoogte houden. Dit is me helaas al vaker gebeurt. PostNL neemt hierbij geen verantwoordelijkheid en geeft zowel geen vergoeding voor de verloren inhoudt maar compenseert ook de verzendkosten niet.

Het pakket alsnog bezorgen. Zoals veracht als je een pakket zegel koopt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2021 om 10:21 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat deze zending tot op heden niet heeft is afgeleverd bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er inderdaad een klacht voor u is gerapporteerd. Een onderzoek is niet mogelijk bij een brievenbuspakje, er hoeft niet getekend te worden voor ontvangst en het is niet verzekerd bij schade of verlies, om deze reden zal u hier ook geen verder bericht over ontvangen. Ik hoop dat u samen met de geadresseerde tot een oplossing kunt komen of dat het pakket snel nog terecht komt. Het is via deze site niet mogelijk om restitutie aan te vragen voor de verzendkosten. Het is hier niet mogelijk om privé uw IBAN en overige info door te geven. Hiervoor adviseer ik u om wederom contact op te nemen met onze klantenservice.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mhoef