Klacht: Brievenbus pakket niet ontvangen

op 11 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje ligt al vanaf 28-04-2017 ergens bij post.nl ,na enige malen contact te hebben gehad met de klantenservice geven zij wel toe dat het pakket bij hun aanwezig is maar door een storing het niet kunnen verzenden.
De afzender moet een onderzoek starten en dan kan er misschien iets geregeld worden.
Het pakketje is betaald en het is voor en van mijn dus ik snap niet waarr het probleem zit.

Niet

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2017 om 16:22 geantwoord

Geachte heer van der Laan,

In de eerste plaats hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit is mij duidelijk geworden dat u een pakket verwacht, maar deze tot op heden nog niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hiervan baalt en graag ziet dat er actie wordt ondernomen.

Zoals echter al eerder aangegeven kan dit enkel vanuit de afzender. Dit is omdat deze ons heeft betaald voor het verzenden van het pakket. Dit houdt ook in dat de afzender de eigenaar van het pakket is tot op het moment dat deze bij u wordt afgeleverd. Hopelijk lukt het u om af te stemmen met de afzender dat deze een onderzoek bij ons opstart.

Alle klachten die gemeld zijn door Davey Van der laan