Klacht: Brievenbus pakket niet aangekomen

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Claessens, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden poststuk nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie nodig. Wilt u hiervoor de volgende gegevens sturen? • Via welke locatie of brievenbus heeft u het poststuk verzonden? U kunt dit opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer • Is de zending voorzien van een track&trace code? Zo ja; wat is de code? • Heeft u de zending op maandag 15 of maandag 22 januari verzonden? • Wat is de inhoud van de envelop? Afhankelijk van de inhoud is er wellicht onderzoek mogelijk. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Claessens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Claessens,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca19752010