Klacht: brievenbus Maliebaan niet geleegd

op 17 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had mijn brief in de bus gestopt 10 dagen geleden. De mevrouw van de Bruna vertelde dat de brievenbus slecht geleegd werd. Helaas had ik mijn brief er al in gedaan. En ja hoor, de brief is niet aangekomen.
pakken jullie dit op? en ook dat dit vaker gebeurd?

mvg Els Rijken

als ik weet dat jullie hier aandacht opzetten en wat doen met deze klacht

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het legen van de oranje brievenbus op Maliebaan 24-26, 3581CP te Utrecht en de bezorging van de door u verzonden brief. U geeft aan dat de brievenbus nauwelijks wordt geleegd en dat de door u verzonden brief niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Als dit een structureel probleem betreft is het belangrijk dat hiervan een melding wordt gemaakt. Daarom wil ik u bedanken voor het melden van dit probleem.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- wanneer (datum en tijdstip) bent u precies bij de betreffende oranje brievenbus geweest; - weet u nog wat de eerstvolgende lichtingsdag op dat moment was volgens de brievenbus; - betreft het een brievenbus met één of twee gleuven; - is de brievenbus volgens u overvol of daadwerkelijk niet geleegd; - het adres (postcode en huisnummer) van de ontvanger van uw brief.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 17 april 2020 om 10:00 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 19 april 2020 om 19:52 geantwoord

De brievenbus wordt niet geleegd, ik heb de melding gedaan en dan moet ik weer hetzelfde antwoorden. Ik had 1 brief in de brievenbus gedaan. Deze is nooit aangekomen, zie voor de datum: datum klacht. Andere mensen hebben mij gewaarschuwd. Ik wilde nog 9 brieven in deze bus doen. Gelukkig niet gedaan. De Bruna is ook bekend met het slechte legen van de brievenbus Maliebaan!!

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]