Klacht: Brievenbus Kapot.

op 09 augustus 2016 over Interlanden in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik u mededelen dat ik niet tevreden ben over een van uw bezorgers, vandaag d.d. 01-08-2016 heb ik door mijn brievenbus een pakket met reclamefolders binnen gekregen, wat het vervelende hieraan is, is dat wij een buiten brievenbus hebben opgehangen ivm de hond die anders gaat blaffen en geïrriteerd raakt. vorige keer betrapte wij de bezorger erop dat hij bewust de post tot de helft in de brievenbus stop en wacht totdat de hond komt. vervolgens trekt hij deze terug om dit vervolgens een stuk of 4/5 keer te herhalen. wij hebben de bezorger hierop aangesproken, maar helaas trof ik vandaag weer de folders aan op mijn mat en dat is jammer genoeg nog niet alles. de brievenbus is hierbij ook kapot geraakt ( waarschijnlijk van het erin en eruit trekken van die folders. ) ik moet nu voor de 3e keer een nieuwe brievenbus gaan kopen. vergoeden jullie dit ook ? ( ik heb hier eventueel ook foto’s van. deze zou ik graag toezenden, maar ik zie dat ik via de contact formulier geen bijlage kan uploaden.

mocht u de foto’s willen hebben dan verzoek ik u om een mail adres door te geven.

ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zie graag een positieve reactie van u tegemoet.

Op het moment dat mijn brievenbus vergoed wordt, en wanneer de medewerker hier daadwerkelijk mee ophoud. de maat is nu echt vol! en ik ga de medewerker niet nog een keer waarschuwen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Interlanden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Interlanden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alessio Sulcis