Klacht: Brievenbus kapot

op 08 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag,

Ik snap dat als je een pakketje hebt wat door de brievenbus past deze ook in de brievenbus doet, maar om nou het pakketje door de brievenbus te proppen vind ik ook niet nodig. Nu is de klep van mijn brievenbus afgebroken (Brievenbus in de voordeur). Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt door een bezorger van jullie. Als het pakketje niet goed past BEL DAN AAN!!!!!!
En als ik dan de voordeur open doe om er iets van te zeggen, dan snel aanrijden?????
Ik ben benieuwd wat jullie hieraan gaan doen.

Mvg Marloes Maas

Gewenste Oplossing:

Een goede oplossing en een gesprek met jullie bezorger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 september 2018 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat een vervelend situatie, ik kan me voorstellen dat u hiervan baalt! Uw zending staat aangeduid als brievenbuspakket wat de verzender voor u heeft gekozen, dit neemt echter niet weg dat het niet door de brievenbus gepropt hoeft te worden met als ik u goed begrijp redelijk wat geweld. Mijn advies is om hier een claim voor in te dienen, u kunt dit het beste kenbaar maken per e-mail met foto's van de beschadiging. U kunt dit mailen naar claims.insurances@dhl.com.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Loeskuh293