Klacht: Brievenbus kapot

op 08 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede dag,

Ik snap dat als je een pakketje hebt wat door de brievenbus past deze ook in de brievenbus doet, maar om nou het pakketje door de brievenbus te proppen vind ik ook niet nodig. Nu is de klep van mijn brievenbus afgebroken (Brievenbus in de voordeur). Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt door een bezorger van jullie. Als het pakketje niet goed past BEL DAN AAN!!!!!!
En als ik dan de voordeur open doe om er iets van te zeggen, dan snel aanrijden?????
Ik ben benieuwd wat jullie hieraan gaan doen.

Mvg Marloes Maas

Een goede oplossing en een gesprek met jullie bezorger

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 september 2018 om 13:32 geantwoord

Goedendag,

Wat een vervelend situatie, ik kan me voorstellen dat u hiervan baalt! Uw zending staat aangeduid als brievenbuspakket wat de verzender voor u heeft gekozen, dit neemt echter niet weg dat het niet door de brievenbus gepropt hoeft te worden met als ik u goed begrijp redelijk wat geweld. Mijn advies is om hier een claim voor in te dienen, u kunt dit het beste kenbaar maken per e-mail met foto's van de beschadiging. U kunt dit mailen naar claims.insurances@dhl.com.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Loeskuh293