Klacht: brievenbus Jan van Goyenstraat, Heemstede, opgeheven

op 12 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Anderhalve week geleden lag de brievenbus op de grond, onder de standaard. Kort daarna was hij weg. Zonder enige aankondiging is de brievenbus weggehaald. Heel vreemd, want de brievenbus staat in een winkelstraat. Veel mensen combineren het op de bus doen van een brief met boodschappen doen.
Waarom zonder aankondiging? En waarom staat er niet waar de dichtstbijzijnde volgende brievenbus is?

Als de brievenbus weer terug is, ben ik tevreden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Abma, Hartelijk bedankt voor u melding. Het spijt me om te vernemen dat u de oranje brievenbus op deze wijze heeft aangetroffen. Ik zag in mijn systeem dat u ons 30 mei een bericht heeft gezonden dat de brievenbus al weer terug zou zijn, maar ik zie dit hier op de website niet meer staan. Klopt het dat de brievenbus inmiddels weer op zijn plek staat? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Abma

2 jaren geleden - Hij staat er weer, maar is nog steeds 'tijdelijk buiten gebruik' !!! Er kan dus nog geen brief in. Ook staat er niet, waarom de bus tijdelijk buiten gebruik is. Ook staat er niet, waar de post dan heen kan. Dank voor uw reactie. met vriendelijke groet, Karin

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Abma, Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij te vernemen dat de brievenbus inmiddels weer teruggeplaatst is. Helaas kunnen wij op dit medium niet binnen 24 uur reageren, dus ik zou graag van u willen weten of de brievenbus nog steeds afgesloten is. Mocht dat nog steeds het geval zijn, dan zal ik uw klacht doorgeven naar de desbetreffende afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Abma

2 jaren geleden - Dank voor uw reactie. Ik liet vandaag, 12 juni 2018, om 17.45 de hond uit en toen was de brievenbus nog steeds afgesloten. Ik hoop, dat het snel opgelost wordt. met vriendelijke groet, Karin

Heeft op 13 juni 2018 om 17:09 geantwoord

Geachte mevrouw Abma,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik heb de situatie gemeld bij de verantwoordelijke afdeling, met het verzoek om dit te bekijken en de brievenbus weer te openen zodat deze weer in gebruik kan worden genomen. Op https:www.postnl.nllocatiewijzer kunt u de voor u dichtstbijzijnde brievenbussen en PostNL locaties vinden voor het posten van een brief. Ik zie in ieder geval brievenbussen ter hoogte van H. W. Mesdaglaan 34 en ter hoogte van Cesar Francklaan 30. Ik hoop uiteraard dat de door u genoemde brievenbus snel weer geopend zal worden. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Abma