Klacht: Brievenbus Biltstraat 162 niet geleegd, niet bezorgd

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Correctie: het is brievenbus Biltstraat 64!

Afgelopen maandag heb ik mijn post op de bus gedaan bij de brievenbus aan de biltstraat 64 in Utrecht.
Op de bus stond word maandag na17:00/18:00 uur opgehaald en de volgende dag bezorgt.
Het is nu zaterdag en mijn post is nog steeds niet aangekomen op de bestemming en de de brievenbus zei vrijdag nog steeds word maandag na 18:00 uur opgehaald. Lijkt erop dus dat deze niet geleegd word?

Dit is trouwens niet de eerste keer dat er post van mij wat ik in deze brievenbus stop niet bezorgt word. ik dacht dat het eenmalig was, maar in het vervolg stop ik mijn post niet meer in deze brievenbus. Lijkt niet betrouwbaar helaas.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn post gewoon bezorgt word alsnog! Of dat er een verklaring is hiervoor, controle ofzo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Ehlting, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij de geadresseerde. Tevens geeft u aan dat de brievenbus op Biltstraat 64 niet wordt geleegd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Omdat van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies met het betreffende poststuk is gebeurd. Wel wil ik graag een melding voor u maken om de bezorging te verbeteren. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Wat is het volledige adres van de geadresseerde? • Wat is de inhoud van het betreffende poststuk? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Ehlting, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ehlting,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mo ni ca