Klacht: brievenbus bij Station Echt, Limburg

op 07 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14 september 2 verjaardagskaarten gepost, 1 voor mijn neef en de ander voor mijn jarige dochter. Nu 9 dagen later zijn beide kaarten nog steeds niet gearriveerd. Dit is niet de eerste keer dat er post wegkomt die door mij gepost wordt bij de brievenbus nabij station Echt. Van de 36 kerstkaarten die ik medio december 2016 gepost heb is er geen enkele aangekomen. Heb telefonisch contact gehad met Post NL en dan krijg je een dom antwoord dat het gebeuren kan omdat het zo druk is, wat uiteraard niet tevreden stelt. Van de kerstkaarten in 2015 is ook meer dan de helft niet aangekomen. Wat gaat Post NL daar aan doen? De rotopmerking van mijn dochter dat ik niet eens een kaart gestuurd heb, kunnen ze toch niet wegnemen.
Bovendien heb ik de klacht via hier moeten indienen omdat je op de site van Post NL zoekend naar een klachtenformulier telkens ergens terecht komt op onderwerpen die niks met je klacht te maken hebben. Doe daar ook wat aan.
Ook voor het chatten met een medewerker was er na 15 minuten nog steeds geen verbinding opgebouwd. Is dit klantenservice.
De postzegels kosten ondertussen een klein vermogen, maar de service
loopt dubbel zo hard achteruit dan de idiote prijsverhogingen bij de postzegels.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en een schade vergoeding voor de niet geleverde prestatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Herfs, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u 2 brieven heeft verstuurd die beide niet zijn aangekomen. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken zodat er naar de reden en oplossing gekeken kan worden. Zou u de namen en adressen van de geadresseerde door willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Herfs, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Herfs,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door herbie01