Klacht: Brievenbus.

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het bestelde pakketje is geforceerd door de brievenbus gedrukt (kon er maar nauwelijks door) waardoor de tochtstrip van de brievenbus beschadigd en stuk is (moet vervangen worden!). Zonder aan te bellen ging de bezorger er als een speer vandoor in zijn gele del busje…hoe slecht wil je reclame maken voor je bedrijf waar je werkt!

Personeel aanspreken en klacht serieus nemen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Beste Roel, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat bovenstaande zou zijn voorgevallen. Ik maak graag melding van uw klacht. Zou u wellicht de traceercode kunnen doorgeven van de zending die op deze wijze bij u zou zijn afgeleverd? Zo kan ik namelijk de klacht adresseren aan de juiste bezorger. Met vriendelijke groet, Ellen Webcare Team DHL Parcel Nederland

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 12:36 geantwoord

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door roelencobieprins@home.nl