Klacht: brievenbus

op 25 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ze hebben vanmorgen een pakketje door de brievenbus geduwd wat er niet goed door kon we wisten dat het pakketje kwam en waren thuis en dan toch door de brievenbus duwen.Nu is aan de binnenkant de tochtstrip gewoon afgeknapt ben hier niet blij mee.Heb al telefonisch contact hier over gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze netjes hadden aangebeld wat ze anders ook altijd doen. Krijg vaker pakketjes via jullie bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 augustus 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nardy,

Mijn oprechte excuses voor ongemak omtrent deze zending.

Het is zeker niet de bedoeling dat uw pakketje in de brievenbus wordt
gestopt en al helemaal niet dat u hierdoor ook nog schade ondervindt.
Ik ga hier dan ook zeker een melding van maken bij de leidinggevende van
deze bezorger.

Hopelijk is de inhoud van uw zending nog onbeschadigd. Zo niet, meldt dit
dan z.s.m. bij Wehkamp. Zodat er een schadeclaim ingediend kan worden.

Voor uw brievenbus mag u zelf de schade bij ons indienen. Graag uw gegevens
en daarbij foto's van de schade mailen naar claims.insurances@dhl.com.
Deze afdeling beoordeeld de gemaakte schade en neemt dan contact met u op.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola

Alle klachten die gemeld zijn door nardy