Klacht: brieven verkeerd bezorgd

op 24 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag had ik wel erg veel post en leek onze brievenbus een verzamelput te zijn. Wij ontvngen post op de Cyclopenhof 27 voor de nummers 19, 21 en 25.
Wellicht dat de bode het te warm vond en blij was van alles af te zijn, maar ik wil graag een melding hiervan maken.
Daar wijzelf een bedrijf aan huis hebben zijn wij er niet van gecharmeerd dat de post niet goed wordt bezorgd.

Bij correcte ontvangst aan het goede adres.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 augustus 2016 om 11:45 geantwoord

Geachte mevrouw Wijants,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat afgelopen week de briefpostbezorging op uw adres niet correct is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw melding direct verwerkt. Wij gaan intern de fout na, zodat herhaling in de toekomst kan worden voorkomen. Mocht hiervoor extra informatie nodig zijn, dan kan het zijn dat wij hierover contact met u opnemen.

Wilt u de verkeerd bezorgde post voor ons op de juiste adressen door de brievenbus gooien of terug in de oranje brievenbus werpen? Bij voorbaat dank.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Wijnants