Klacht: brieven verkeerd bezorgd

op 24 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag had ik wel erg veel post en leek onze brievenbus een verzamelput te zijn. Wij ontvngen post op de Cyclopenhof 27 voor de nummers 19, 21 en 25.
Wellicht dat de bode het te warm vond en blij was van alles af te zijn, maar ik wil graag een melding hiervan maken.
Daar wijzelf een bedrijf aan huis hebben zijn wij er niet van gecharmeerd dat de post niet goed wordt bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Bij correcte ontvangst aan het goede adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 augustus 2016 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wijants,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat afgelopen week de briefpostbezorging op uw adres niet correct is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb uw melding direct verwerkt. Wij gaan intern de fout na, zodat herhaling in de toekomst kan worden voorkomen. Mocht hiervoor extra informatie nodig zijn, dan kan het zijn dat wij hierover contact met u opnemen.

Wilt u de verkeerd bezorgde post voor ons op de juiste adressen door de brievenbus gooien of terug in de oranje brievenbus werpen? Bij voorbaat dank.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wijnants