Klacht: Brieven opengemaakt

op 30 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Neijs, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat u deze brieven geopend heeft ontvangen. Ik kan me heel goed voorstellen dat u dit niet prettig vindt en dat u zich hier zorgen om maakt. Uiteraard wil ik hier graag een melding van maken. Zou u mij nog kunnen vertellen of u naar de frankering op deze post heeft gekeken. Wij zijn namelijk niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Graag verneem ik van u of er een oranje streepjescode rechts onder op de enveloppen aanwezig is of de melding Port Betaald PostNL? Ook verneem ik graag van u of er een excuuskaart bij de betreffende post aanwezig was. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Neijs, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:48 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door jamneys