Klacht: Brieven opengemaakt

op 30 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister 2 geopende brieven in mijn brievenbus ontvangen met persoonlijk gevoelige informatie waar fraude mee gedaan kan worden.
ik ben hier niet tevreden mee. en de bezorger hoort de brieven goed in de brievenbussen te stoppen en niet halverwege! dit is niet de eerste keer.

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Neijs, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat u deze brieven geopend heeft ontvangen. Ik kan me heel goed voorstellen dat u dit niet prettig vindt en dat u zich hier zorgen om maakt. Uiteraard wil ik hier graag een melding van maken. Zou u mij nog kunnen vertellen of u naar de frankering op deze post heeft gekeken. Wij zijn namelijk niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Graag verneem ik van u of er een oranje streepjescode rechts onder op de enveloppen aanwezig is of de melding Port Betaald PostNL? Ook verneem ik graag van u of er een excuuskaart bij de betreffende post aanwezig was. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Neijs, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jamneys