Klacht: brieven niet ontvangen

op 04 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat ik een brief van het ziekenhuis niet heb ontvangen heb ik een belangrijke afspraak voor een onderzoek gemist. Brief met nieuwe afspraak is elders in de wijk bezorgd en vanmorgen bij ons in de brievenbus gedaan. Stond gestempeld op 17 november, het is nu 20 november.
ook een brief met digiD code heb ik nooit ontvangen.
Ook hebben wij een herhalingsfactuur ontvangen van een factuur die wij niet eerder ontvangen hebben. Heel slechte zaak. Vooral de brief van het Meander Ziekenhuis zit mij enorm dwars, ik werd namelijk gebeld dat ik mijn afspraak vergeten zou zijn. Waar is deze brief met vertrouwelijke medische informatie ?

Gewenste Oplossing:

Ben absoluut niet meer tevreden over de bezorging van de post in onze wijk. Ook in het verleden hebben wij al klachten ingediend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Koning, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de postbezorging niet correct verloopt en dat dit al vaker is voorgevallen. Ik kan me voortellen dat u zich heel erg zorgen maakt aangezien u belangrijke post niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een melding van maken. Wij zijn echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Zou u nog kunnen aangeven of er een oranje streepjescode of de melding PostNL port betaald op de poststukken stond die foutief zijn afgeleverd? Voor de post die u niet heeft ontvangen wil ik u verzoeken om navraag te doen bij de afzenders of deze via ons zijn verzonden en op welke datum ze zijn gepost. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht irenejtseure@gmail.com

9 maanden geleden - Helaas heb ik de post niet ontvangen. De brieven die ik later wel heb ontvangen van dezelfde afzenders waren via post nl verzonden. Ik ben vooral erg teleurgesteld dat ik een brief van het Meander ziekenhuis niet heb ontvangen en daardoor een belangrijke afspraak heb gemist. De laatste ontvangen brief van het ziekenhuis was overigens bij iemand in de buurt bezorgd. Ik heb dit ook aan het ziekenhuis doorgegeven en hoop dat ze voortaan de afspraken via mail of telefonisch maken. Het vertrouwen in post nl is bij ons een beetje weg. Een paar jaar geleden hebben we ook al eens een klacht ingediend, ik hoop dat de bezorging voortaan beter zal gaan. met vr. gr. I. Koning

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koning,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht heb ik geregistreerd en deze heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, zodat dit besproken zal worden met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de bezorging op uw adres. Op die manier zullen we de bezorging extra in de gaten houden en verbeteren. Omdat de oorzaak niet te achterhalen is zult u hierover verder zelf geen bericht meer ontvangen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door irenejtseure@gmail.com