Klacht: Brieven niet aankomen in het buitenland / post wordt niet opgehaald/ post verkeerde adres geleverd!!!!!

op 03 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hi , mijn klschten zijn : ik stuur weleens brieven naar het buitenland naar familie. maar die komen soms niet eens aan!! en als ze aankomen duurt het 2 weken , wat eerst 3 dagen duurde.

klacht nummer 2 . : ik was gisteren op maandag naar de brievenbus gelopen op een brief te posten. en er stond dat het maandag nog werd opgehaald. moest ik toevallig vandaag ook een brief posten (op dinsdag) staat er op de brievenbus dat het op maandag wordt gehaald , Hallo POSTNL HET IS DINSDAG!!!!

klacht nummer 3 : nu kreeg ik van de week een brief dat ik binnen 5 dagen een rekening moest betalen . aangetekend 1 juni . hoe kan ik betalen als ik pas 2 weken later de brief krijg. ow ja heb gelijk incasso brief gehad van het bedrijf die op dezelfde dag aankwam.

en sinds een maandje krijg ik heel vaak post van de buren heel fijn

Dat ze beter hun werk doen!!!! en wat sneller TNT Post was een stuk beter ter opzichte van dit bedrijf. want wordt er af en toe schijt ziek van hoe het nu gaat. en klantenservice op hun website werkt voor geen donder.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door selanno