Klacht: Brieven met medisch geheim zoek

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand ook al een klacht via chat van postnl ingediend over postbezorging van mij op ander adres. Postnl zou het regelen. Nou dat is gelukt. Nu zijn er brieven zoek. Zelfs 1 met medisch geheim. Klantenservice heeft een telefoonnummer waar je je klacht kan melden voor de prijs van 45 cent. Principieel onjuist!! Postnl laat je post verdwijnen en om dit te melden kun je betalen. Dat is geld ontvangen voor diensten die niet geleverd worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn brieven alsnog bezorgd worden. Er een gratis telefoonnummer beschikbaar komt voor het melden van dit soort klachten. En dikke excuses!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Kooiman, Uit uw bericht begrijp ik dat u poststukken mist. Hierover het volgende. Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Omdat deze zendingen zonder Track&Trace-code zijn verstuurd, zijn deze stukken ontraceerbaar. Graag maak ik intern een melding zodat de verantwoordelijke personen hierop worden aangesproken. Ook worden er - waar nodig - gepaste maatregelen genomen. Hiervoor heb ik aanvullende informatie van u nodig. Weet u zeker dat wij de postbezorger zijn van deze stukken? Wanneer verwachtte u deze stukken? Hoeveel poststukken worden er totaal vermist en wie zijn de afzenders? Tevens heeft onze klantenservice diverse gratis contactkanalen om uw klachten te kunnen aannemen. Wij zijn actief op Social Media (Facebook en Twitter), chat en bieden een online contactformulier aan. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u altijd contact opnemen via onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Ik dank u bij voorbaat vriendelijk voor uw moeite. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Kooiman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Kooiman,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:28 geantwoord

Aanvullende informatie is al op diverse manier gegeven. Inmiddels 7 poststukken zoek (voor zover ik nu kan overzien) en nog geen oplossing. Is voor zover ik weet ook nog steeds in behandeling bij Postnl dus onterecht hier afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Kooiman