Klacht: brieven komen nooit op tijd of in de juiste brievenbus

op 18 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevr,

Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice van postNL over mijn klacht dat er brieven niet op tijd in onze brievenbus worden gegooid. Of bij de buren worden gegooid en dat de buren de brieven te laat of niet terug gooien in de juiste brievenbus. krijgen we hierdoor aanmaningen en betalingsachterstanden doordat we de eerste brieven niet hebben gehad. Wij eisen dat dit zsm goed wordt geregeld met de.medewerkers want dit is niet fijn en ik zou hier graag een bevestigings brief van willen ontvangen dat het vanak nu goed wordt geregeld. Anders moeten we helaas juridische stappen ondernemen want telefonisch heeft het niks geholpen. Het gaat hier om belangrijke brieven en zaken.

Mvg

Wanneer ik op tijd allemaal mijn brieven weer mag ontvangen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Oualhich, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u poststukken niet of te laat ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag reageer ik op uw bericht. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist? • Van welke afzenders mist u poststukken? • Heeft u bij de verzenders nagevraagd of de betreffende poststukken via PostNL zijn verstuurd? Wij zijn niet de enige bezorgdienst in Nederland. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Oualhich, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Oualhich,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Sofiasiham