Klacht: Brieven bus defect

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Ramaekers, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat uw brievenbus beschadigd is geraakt bij de bezorging van een pakket. Mijn excuses hiervoor. Hiervan wil ik graag een klacht opmaken. Kunt u mij vertellen of dit een pakket is met een barcode of dat het een briefpost zending betreft? Als het pakje een code heeft zou ik die graag van u ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik graag van u of er een oranje streepjescode op de zending zichtbaar is of de melding PostNL Port betaald? Kunt u ook aangeven op welke datum dit is voorgevallen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Robbie Ramaekers

1 jaar geleden - Op de foto ziet u wat voor pakket het is deze is met de gewone post gebracht

Reactie van de melder van de klacht Robbie Ramaekers

1 jaar geleden - Het pakket heeft een barcode Deze is FLO-00147454-30N

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Robbie, Dank u wel voor de aanvullende gegevens. Ik wil graag een melding voor u aan maken voor deze gang van zaken en voor de vergoeding van de brievenbus. Wat kost de nieuwe brievenbus die geplaatst moet worden? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Robbie Ramaekers

1 jaar geleden - Deze kost 26 euro

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Ramaekers, Bedankt voor uw snelle reactie. U heeft echter nog geen antwoord gegeven op de bovenstaande vragen. Kunt u nog aangeven op welke datum dit is voorgevallen en hoe het pakje precies gefrankeerd is? Staat de melding PostNL Port betaald hierop vermeld? Dit kan ik namelijk niet opmaken uit de foto die u heeft toegevoegd. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Robbie Ramaekers

1 jaar geleden - Ik heb een nieuwe foto voor u geplaatst met de komplete stikker hopende u voldoende te hebben geinformeerd u kunt mij ook bellen op 0646867841 Mvg Rob

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Ramaekers, Hartelijk dank voor de informatie. Zou u ten slotte aan kunnen geven op welk datum dit precies is voorgevallen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Robbie Ramaekers

1 jaar geleden - Ja dat kan ik dit is op 14 februari gebeurd snap alleen niet waarom u die vragen elke keer appart steld dit had veel sneller afgehandeld kunnen zijn Mvg Rob Ramaekers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 februari 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ramaekers,

Dank u wel voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht voor u uitgezet naar de verantwoordelijke persoon. Die zal hierop worden aangesproken door de leidinggevende.
Er zal contact met u worden opgenomen voor de vergoeding van de brievenbus. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Mijn wel gemeende excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Robbie Ramaekers