Klacht: Briefpost niet aangekomen

Mchllee op 09 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb woensdag 18 okt een hoesje op de post gedaan, maar helaas is het niet aangekomen bij de koper. Kan ik hier iets aan doen, zouden jullie het terug kunnen vinden. Of het is pakketje gewoon kwijt geraakt.

Mvg,

Michelle oudshoorn

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag wat willen horen van jullie of dit eventueel opgelost kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Oudshoorn, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het spijtig om te vernemen dat het door u verstuurde hoesje nog niet bij de geadresseerde is aangekomen. Graag reageer ik op uw bericht. Kunt u aangeven of dit hoesje als brievenbuspakketje met een track & trace code verstuurd is? Zo ja, zou u deze code eens mee willen sturen? Zou u de adresgegevens (postcode/huisnummer) van de geadresseerde ook mee willen sturen? Ik neem aan dat de adresgegevens correct op het betreffende poststuk zijn vermeld? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Oudshoorn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 november 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Oudshoorn,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door