Klacht: Briefpost niet aangekomen

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb andere halve week geleden 30 uitnodigingen voor mijn feest gepost.
Nu ben ik er inmiddels al achter dat 3 mensen geen kaart hebben ontvangen. Deze wonen alle drie uit elkaar, dus niet in 1 wijk. Moet ik nu iedereen gaan nabellen of ze mijn kaartje hebben ontvangen?

Gewenste Oplossing:

Als mijn kaarten allemaal zijn aangekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Ven, Bedankt voor uw bericht op deze site. Uit uw bericht begrijp ik dat u een aantal brieven heeft verstuurd die niet zijn aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik maak hier graag een melding van, dan gaan mijn collega's onderzoeken hoe waar dit precies is misgegaan. Om hier een klacht voor aan te maken, heb ik nog wat gegevens van uw nodig. Wanneer heeft u deze brieven ingeleverd en waar heeft u ze gedeponeerd? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Ven, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van de Ven,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 21 september 2017 om 17:05 geantwoord

Er zijn een aantal speciale uitnodigingen zoekgeraakt. Wat krijg je als oplossing? Drie ansichtkaarten met postzegels!! Snap gewoon niet dat er zoveel uitnodigingen zomaar verdwijnen. Gewoon een slechte zaak. Valt niet goed te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Brendavandeven