Klacht: briefpost niet aangekomen

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 18 september 2016 heb ik als briefpost een cd gestuurd naar E,W, van der Wiel, zilverschoonstraat 78, 9404 JD Assen, en deze is nooit aangekomen bij hem, ik heb het bij het postkantoor in Dordrecht laten wegen en een sticker op laten doen van 3,65, postkantoor Jumbo in sterrenburg.Krijg vandaag een klacht van deze man dat hij hem niet heeft ontvangen, wat kan ik of U hier aan doen ?

Als de ontvanger alsnog zijn briefpost ontvangt met de cd er in.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 oktober 2016 om 12:53 geantwoord

Geachte mevrouw Pieper van der Post,

Wat kwalijk dat uw briefpost zending met daarin een cd nooit is aangekomen bij de geadresseerde. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Omdat briefpost niet is voorzien van een traceercode en hiervan geen administratie wordt bijgehouden heb ik niet de mogelijkheid om te onderzoeken wat er mis is gegaan. Maar ik heb hiervan een interne melding gemaakt om de bezorging in dit postcodegebied extra in de gaten te laten houden. Ik heb u per post een formulier toegezonden. Als het een cd betreft waarbij de artiest en titel bekend is dan mag u deze invullen en naar ons terugsturen. U ontvangt dan binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging. Het gehele onderzoek kan maximaal 4 weken in beslag nemen en hiervan ontvangt u tevens schriftelijk bericht. Ik hoop uiteraard dat dit bericht positief zal zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Erma.1955