Klacht: Briefpost als Pakketpost.

op 16 oktober 2016 over Bruna in de categorie Boekhandel

Briefpost als Pakketpost Bruna Raamsdonksveer
Ik heb afgelopen zaterdag een envelop met sjaal verzonden, mij werd medegedeeld dat dit niet door de brievenbus bezorgd kon worden en dat het dus als pakket verzonden moest worden met als gevolg dat het dus stukken duurder was 281 gr. dan briefpost.

Tot mijn stomme verbazing krijg ik bericht van de ontvanger dat het gewoon door de brievenbus geleverd is. Zie hieronder.
Hoe kan ik het teveel betaalde retour ontvangen ?

Hoi Piet,
Het pakje is aangekomen. Gewoon door de brievenbus! Het kon dus schijnbaar wel… J
Ik maak het geld dit weekend over.
Bedankt! De behandeling was weer erg fijn… zit letterlijk weer meer in mijn lijf J
Liefs Wendy

Van: Piet van Beijnen [mailto:pietvanbeijnen@ziggo.nl]
Verzonden: vrijdag 14 oktober 2016 14:13
Aan: Wendy van Elteren

Onderwerp: Sjaal
Hallo Lieverd,
Helaas kon ik je sjaal niet als brievenbus bestelling afleveren. Moest het als aangetekend pakket doen
Zie afschrift in bijlage incl. Track en Trace nummer.
Lieve groetjes Piet

Hoe gaan we dit oplossen ?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruna over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht pietvanbeijnen@ziggo.nl

1 maand geleden - Schandalig hoe men dit dacht op te lossen. Voor het gemak heeft Post.nl maar even het bedrag van het pakket nogmaals in rekening gebracht bij de ontvanger, na een telefonische klacht van hun uit is het bedrag terug gestort. Men had toch aan de meegeleverde bon kunnen zien dat het reeds contant betaald was. Het zou Post.nl sieren dat men nu een bloemetje als excuus zouden sturen en tevens het verschil van pakketpost en briefpost terug zouden storten aan ontvanger, en anders maar aan mijzelf dan zorg ik wel voor de juiste afhandeling. Wat ze nu gedaan hebben gaat alle perken te buiten. Schande, schande schande.

Alle klachten die gemeld zijn door pietvanbeijnen@ziggo.nl