Klacht: Briefpakket verstuurd, maar klant heeft het niet ontvangen.

op 11 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 17-09-2016, heb ik een horloge verstuurd naar een klant, maar tot op heden, is het niet gearriveerd.

Aangezien ik een boze klant heb, het horloge niet meer leverbaar is, wil ik graag een vergoeding van 20 euro.
Dat is het bedrag, dat ik mijn klant terug betaald heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Graaf, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden horloge niet door uw klant is ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Graag wil ik hierop reageren. Op dit moment heb ik onvoldoende informatie om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de status van het pakket te controleren. Is uw zending met track&trace verzonden? Zo ja; mag ik de code van het pakket? Indien de zending als briefpost is verzonden, verneem ik graag het volledige adres van de geadresseerde. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jewels-Watches

1 maand geleden - L.S., Geen track en trace code. Adres is : Mevr.C.Hartog Kruisvaarder 12 3161 LJ RHOON Mvg

Heeft op 11 oktober 2016 om 13:54 geantwoord

Geachte mevrouw de Graaf,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Zonder barcode heb ik niet de mogelijkheid om uw zending te traceren. Maar ik heb hiervan een klacht opgemaakt om de bezorging op het adres van de geadresseerde en dit postcodegebied extra in de gaten te laten houden.

Briefpost is niet verzekerd bij schade of verlies. Om deze reden komt u niet in aanmerking voor een vergoeding. Ik heb u echter per post een formulier toegezonden deze kunt u invullen en aan ons terugsturen. Dan gaan we onderzoeken of het horloge wellicht bij ons is gevonden. Nadat wij uw formulier hebben ontvangen zult u binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging. Vervolgens zult u binnen 4 weken worden geïnformeerd over de uitslag van het onderzoek. Ik hoop uiteraard dat deze uitkomst positief zal zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Jewels-Watches