Klacht: briefpakje niet bezorgd

op 06 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

week 12 briefpakje uit Duitsland bensheim verzonden naar onderstaand adres
Arnhemse Bovenweg 33 308
3708 AA ZEIST.
Bericht ontvangen per mail
NL66852146720 vastgehouden in distributiecentrum
PAK 668 ?? graag bericht waar pakje is gebleven!

Gewenste Oplossing:

als pakje terecht bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer,mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat u het pakketje nog niet ontvangen heeft. Graag reageer ik hier op.Zonder TrackTrace code kan ik voor u niet achterhalen waar de zending is. Ik raad u aan bij de verzender navraag te doen of deze nog een TrackTrace code voor u heeft.Daarnaast geeft u aan het volgende bericht te hebben ontvangen: NL66852146720 vastgehouden in distributiecentrum PAK 668 ??. Kunt u mij vertellen van welk e-mailadres telefoonnummer u dit bericht heeft ontvangen? Dit lijkt namelijk op een Phishing bericht. Meer hierover leest u hier: https:www.postnl.nlklantenservicebezorging-en-ontvangstphishing.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 april 2020 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wimmasja