Klacht: briefpakje niet bezorgd

Arnhemse Bovenweg 33 308
3708 AA ZEIST.
Bericht ontvangen per mail
NL66852146720 vastgehouden in distributiecentrum
PAK 668 ?? graag bericht waar pakje is gebleven!

als pakje terecht bezorgd wordt

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer,mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat u het pakketje nog niet ontvangen heeft. Graag reageer ik hier op.Zonder TrackTrace code kan ik voor u niet achterhalen waar de zending is. Ik raad u aan bij de verzender navraag te doen of deze nog een TrackTrace code voor u heeft.Daarnaast geeft u aan het volgende bericht te hebben ontvangen: NL66852146720 vastgehouden in distributiecentrum PAK 668 ??. Kunt u mij vertellen van welk e-mailadres telefoonnummer u dit bericht heeft ontvangen? Dit lijkt namelijk op een Phishing bericht. Meer hierover leest u hier: https:www.postnl.nlklantenservicebezorging-en-ontvangstphishing.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 06 april 2020 om 12:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wimmasja