Klacht: Briefje met tekst

op 12 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag is de DHL bezorger aan de deur, maar er wordt niet opengedaan. Hij doet keurig een briefje in de bus. Echter doet vervolgens een 2e briefje in de bus, met de handgeschreven tekst: HET IS WEL VERVELEND WANNEER ER EEN KAT ACHTER DE BRIEVENBUS ZIT DIE EVEN LEKKER IN MIJN VINGERS GRIJPT’ wij hebben anti-hengelklep achter de deur. Hoever stopt die man zijn hand dan door die brievenbus? En van het geluid van de brievenbus schrikt mijn kat altijd, bang dat hij weer iets op zijn hoofd krijgt. (waar overigens niemand iets aan kan doen natuurlijk!), dus ik kan me niet voorstellen dat de kat naar zijn hand springt, als hij niet eerder is uitgedaagd tot spelen!!
Dit is overigens al het tweede incident met deze bezorger, de eerste maal heeft hij mijn zoon van 15 uit staan maken voor lui varken omdat hij op zaterdag ochtend om 8.15uur niet snel genoeg de deur opende…

Als deze man op zijn minst een waarschuwing krijgt voor zijn sjaggerijnige gedrag.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 augustus 2016 om 14:33 geantwoord

Beste mevr Carstens,

Fijn dat u dit even aangeeft bij ons. Wij kunnen ons hier ook geen voorstelling van maken hoe de bezorger een haal naar zijn vingers kan krijgen, maar aan de andere kant zal de bezorger dit kaartje niet voor zijn plezier schrijven. Wat natuurlijk geheel ongepast is, is zijn opmerking richting uw zoon en daar hebben we dan ook zeker een melding voor uitgezet naar het depot van deze chauffeur.

Heel erg bedankt voor het doorgeven.

Tom
DHL Parcel Webcare