Klacht: Briefje in de bus met de mededeling: we hebben u gemist!

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag lag er om half 9 in de ochtend een briefje in onze brievenbus: we hebben u gemist. Wij zijn de hele ochtend thuis geweest. De pakketbezorger was al om 8.20 aan onze deur geweest. Ik ben ervan overtuigd dat de bezorger niet aan onze deur heeft gebeld want deze horen wij heel goed!! Het is dan makkelijk om al uit voorzorg een briefje in een brievenbus te stoppen met de mededeling: we hebben u gemist!! Ik wil dit toch graag als klacht melden.

Gewenste Oplossing:

Aanbellen alvorens een briefje te deponeren in de brievenbus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Fijten, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger niet aangebeld heeft voor hij/zij een gemist briefje bij u heeft achtergelaten, mijn excuses voor deze situatie. Ik zou hier graag een klacht voor registreren, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Zou u de bijbehorende 3S-code van het pakket mee willen sturen? En zou u ter controle door willen geven of uw bel goed werkt? Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Herbie12

3 weken geleden - Bedankt voor het in behandeling nemen van deze klacht. Aangezien het ongeveer een week of twee geleden heeft plaatsgevonden heb ik helaas de code niet meer die gevraagd wordt. Wel kan ik u meedelen dat onze bel prima functioneert. Met vriendelijke groet G. Fijten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Fijten,

Volgens de gegevens heeft u op 15 juli via de chat uw klacht al aan ons doorgegeven. Deze klacht is volledig bij ons geregistreerd en de betreffende bezorger is inmiddels aangesproken door zijn leidinggevende.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Herbie12