Klacht: Briefje in de bus hoewel ik gewoon thuis was

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw de Heus, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van uw pakket niet op de juiste wijze verlopen is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Zou u ook aan kunnen geven of uw deurbel goed werkt? Met voldoende informatie kan er een klacht voor u ingediend worden, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Op die manier wordt de kans ook verkleind dat dit nogmaals kan gebeuren. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mariekerocks

5 maanden geleden - 3SYARE2047521 Op het briefje staat: KG14834824 Heeft u enig idee wanneer ik het kan verwachten? Het zou volgens de site vandaag tussen 11.15 en 13.45 bezorgt worden, maar er wordt nu alleen aangegeven dat het gesorteerd is. Gr, Marieke

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw de Heus, Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn gegevens is het pakket op 10 januari om 12:07 uur op uw adres aangeboden. Als ik het goed begrijp heeft u wel een briefje in de brievenbus ontvangen? Wilt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt? Ik heb de status gecontroleerd en zie dat de bezorger op 12 februari om 17:42 uur vertrokken is op zijn rit en dat de bezorging spijtig genoeg in de loop van de avond is uitgesteld. Mijn excuses hiervoor. Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. De bezorger is momenteel weer onderweg met uw zending, ik hoop uiteraard dat u deze snel in ontvangst kunt nemen. Indien u mij nog wilt laten weten of de bel goed werkt, kan ik eventueel een klacht aanmaken om de bezorger van 10 februari aan te laten spreken vanwege het feit dat er niet is aangebeld. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mariekerocks

5 maanden geleden - Ik heb het pakketje eindelijk ontvangen. Blijkbaar deed de bel het zaterdag niet, dus ligt het iig niet aan de bezorger. Ik vond wel dat postnl erg moeilijk bereikbaar is voor een klacht en snap eigenlijk niet waarom dat niet direct via de site kan. Toen ik gister belde konden ze me ook niet meer vertellen dan wat ik zelf al op de website kon zien ivm de verzendstatus. Oftewel geen idee wanneer het bezorgt wordt.. Gr, Marieke

Heeft op 14 februari 2018 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw De Heus,

Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Ik ben blij dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Via onderstaande link kunt u onze klantenservice bereiken. U ziet dan de opties die op dat moment beschikbaar zijn wanneer u voor een bepaald onderwerp heeft gekozen. U kunt met ons bellen, chatten of contact opnemen via twitter, facebook of schriftelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariekerocks