Klacht: brief verkeerd bezorgd en een boekje

op 09 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

Op dindag 4 mei is er post van de Benedenrijweg 255 bij mij bezord.
Ik woon opnr. 265.
Het was een brief van de Fiat en een boekje.

Gewenste Oplossing:

Voor de rest geen klachten, alleen als er een invaller is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Den Hoedt,

Ik begrijp dat u een poststuk van uw buren heeft ontvangen. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, mijn excuus hiervoor.

Om dit juist door te geven zou ik nog graag horen of er ook een PostNL logo op stond. Veel zakelijke post (Fiat) gaat via Sandd dus dat moet even gecheckt worden. Als u dit nog voor mij kunt verifiëren ga ik er daarna mee aan de slag.

Tevens wil ik u er op attenderen dat u met dit soort vragen/klachten ook terecht kunt bij onze officiële kanalen via: www.postnl.nl/klantenservice zodat u sneller geholpen kunt worden.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Monique den Hoedt