Klacht: Brief ten onrechte niet bezorgd ivm incorrect adres

op 26 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een brief is onterecht niet bezorgd; de melding van de sticker was: onvolledig/foutief adres/ postcode (incorrect adres). Het adres klopt wel en is volledig. Er zaten 4 postzegels op het pakket! Dat is zonde geld!

Wanneer wij een compensatie krijgen in kosten van de opnieuw verstuurde brief met 4 postzegels.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw De Pater, Uit uw bericht begrijp een door u verzonden poststuk retour bij u is bezorgd. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. De reden dat het poststuk retour is bezorgd, staat aangekruist op de sticker op de envelop. U geeft echter aan dat het adres wel correct op het poststuk stond vermeld. Ik begrijp dat dit vragen bij u oproept. Om uw klacht in behandeling te nemen ontvang ik graag van u het adres, zoals u deze op het poststuk heeft vermeld. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Marjolein de Pater

4 maanden geleden - Het betrof het adres; Tromplaan 1, 3941 VR te Doorn (CBS De Sterrenboog). Een bestaand, correct adres. Ik heb het normaal opgestuurd en nu is het wel ontvangen! Ik zou het dus heel correct vinden dat wij alsnog een vergoeding ontvangen ter waarde van van 4 postzegels!

Heeft op 03 juli 2017 om 15:58 geantwoord

Geachte mevrouw de Pater,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht voor u opgemaakt en een verzoek ingediend voor het retour ontvangen van de postzegels. Er zal uiterlijk 6 juli contact met u worden opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein de Pater