Klacht: Brief te laat ontvangen

op 05 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 12 maart jl. heb ik een bezwaarschrift verstuurd aan DUO. Helaas is deze pas op 28 maart jl. ontvangen, waardoor deze te laat is binnen gekomen en dus niet in behandeling kan worden genomen.

Erkennen van de mogelijke fout bevestiging vanuit PostNL naar DUO dat dit inderdaad kan voorkomen, zodat het bezwaarschrift alsnog in behandeling kan worden genomen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Spierings, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw bezwaarschrift te laat is aangekomen en zodoende niet in behandeling genomen kon worden. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven of het bezwaarschrift als normale post is verstuurd, of dat u het bezwaarschrift met een tracking code heeft verstuurd? Zo ja, zou u dan deze tracking code mee willen sturen? Mocht u het als reguliere briefpost hebben verstuurd, zou u dan aan willen geven via welke brievenbus u het bezwaarschrift heeft verstuurd? De locatie van de brievenbus kunt u via www.postnl.nllocatiewijzer vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht sonnyfive

2 jaren geleden - Beste Irene, Bedankt voor je snelle reactie. Helaas is het bezwaarschrift verstuurd via reguliere post. Ik heb hier tot op heden nooit problemen mee gehad en omdat ik het bezwaarschrift op tijd had verstuurd zou het geen probleem zijn geweest als het bijv. wat dagen zou zijn vertraagd. Helaas duurde het wat langer. De brief is als ik het me goed kan herinneren bij locatie Schouwburgring in Tilburg op de post gedaan. Met vriendelijke groet, Dhr. Spierings

Heeft op 05 juni 2018 om 16:11 geantwoord

Geachte heer Spierings,

Dank u wel voor uw reactie.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u gisteren telefonisch een klacht heeft ingediend. Meer dan dit kan ik niet voor u betekenen.

Ik hoop dat het niet weer voor zal komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 14 juni 2018 om 00:40 geantwoord

Zou u nog willen reageren?

Alle klachten die gemeld zijn door sonnyfive