Klacht: Brief te laat binnen

op 20 augustus 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

De brief is verzonden op 16 Augustus en is aangekomen op Zaterdag 19 Augustus.
In de brief staat vermeld dat ik binnen 5 dagen een verschuldigd bedrag moet betalen.
Er staat niet vermeld van wat het is, er staat alleen een bedrag en een aankondiging van beslag.
Ik sta sinds enkele maanden weer ingeschreven en dit is de eerste brief die ik ontvang.
Nu kan ik op een Zaterdag en Zondag de GGN niet bereiken en verwachten ze het Maandag al op hun rekening.
Ik heb gelijk via het internet een verzoek gedaan voor een regeling van €100,- per maand met de hoop dat ze dat op tijd binnen krijgen.
Het bedrag ineen betalen gaat niet lukken en beslag leggen word ook lastig want ik huur een kleine kamer en rest van het huis is niet mijn bezit.

Ik ben tevreden wanneer ik weet waar deze aanmaning vandaan komt en van welk bedrijf ik deze schuld heb en wanneer ik een regeling kan treffen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 augustus 2017 om 14:31 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Wij zien dat u op 21 augustus 2017 telefonisch contact heeft gehad met een van onze medewerkers over uw dossier. Wij hopen dat uw vragen naar tevredenheid zijn beantwoord. Indien u nog vragen heeft dan vernemen wij dit graag. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Khadis87