Klacht: Brief pakketje niet bezorgt

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Heijboer,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat deze zending niet is aangekomen bij de geadresseerde in Heerhugowaard. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u een onderzoeksformulier heeft ingevuld om te onderzoek op dit pakket of de inhoud bij ons is gevonden. U zult hier schriftelijk nog bericht over ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 12:07 geantwoord

Ik ben nog steeds afhankelijk van het onderzoek . Zolang het pakket niet gevonden is kan ik dus niet akkoord gaan. En als het niet gevonden wordt wilt ik wel graag weten of er een schadevergoeding plaats zal vinden. MVG Tilly Heiboer

Alle klachten die gemeld zijn door Heycojt