Klacht: Brief open gesneden

op 09 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een kwartetspel in een voldoende gefrankeerde envelop gestuurd naar een vriend met een persoonlijk briefje erbij
Bij aankomst was de brief opengesneden, het kwartetspel was spoorloos maar mijn briefje zat er nog in, tezamen met het elastiekje waarmee het spel bijeen gebonden was
Aangezien dit een speciale zeldzame editie van het kwartetspel betreft wil ik graag weten waar deze gebleven is!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn kwartetspel terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 maart 2020 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar de inhoud van uw zending is gebleven. Ik ben bang dat deze er in de sortering uit is geschoten. Post gaat daar met wel zo'n 70 kilometer per uur door heen. Als er dan iets zwaars in een envelop zit bestaat de kans dat dit er uit schiet. Ik heb u via de post een formulier opgestuurd. Vanuit dit formulier kan er een onderzoek naar de inhoud opgestart worden. Hopelijk wordt het dan snel teruggevonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EllenT123