Klacht: Brief notaris open gemaakt ontvangen

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag stukken ontvangen van de notaris. De enveloppe was aan de bovenkant open gemaakt

Als de zorg en de geheimhouding is gewaarborgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Dreijer, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg spijtig dat uw post open is aangekomen. Dit is natuurlijk niet hoe poststukken bezorgd horen te worden, en ik kan snap dat u hier ontevreden over bent. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat hier in de toekomst beter op gelet kan worden. Daarvoor zou ik graag nog wat gegevens van u ontvangen. Kunt u aangeven op welke dag u deze brief heeft ontvangen? En was er een excuusbrief bijgevoegd? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Pdrejjer

3 weken geleden - Geachte PostNL, Brief was verstuurd op de 13 juli en ontvangen op de 15 juli. De inhoud bestond uit notariële stukken. In overleg met de notaris is de inhoud gecheckt. Met vriendelijke groet

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Dreijer, Bedankt voor het verstrekken van de aanvullende informatie. Als wij beschadigde post aantreffen, dan voegen we een brief met onze excuses toe aan uw postzending. In uw geval is dit per ongeluk niet gebeurd, ook bied ik hiervoor mijn excuses aan. De kwaliteit van uw postbezorging staat bij ons voorop. Daarom wil ik u graag bedanken voor uw melding, hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren Wij zullen uw klacht bespreken met de betrokken postbezorger om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. U ontvangt verder geen terugkoppeling over uw klacht. Met vriendelijke groet, PostNL

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 31 juli 2017 om 12:11 geantwoord

Geachte heer Dreijer,

Alle klachten die gemeld zijn door Pdrejjer