Klacht: Brief niet bezorgd

op 16 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn brief met gekochte postzegelcode is niet bezorgd.
Gepost op 25 januari naar de VS. Tot op heden (2 maart) niet aangekomen.

Ik ben tevreden, als er opheldering is gegeven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Wat spijtig dat de door u verzonden brief nog niet is aangekomen in het land van bestemming. Ik begrijp dat u hier vragen over heeft. Helaas is het niet mogelijk de zending te traceren, ik kan dan ook niet inzien of de zending al in het buitenland is of nog in Nederland blijft hangen. Desondanks wil ik graag de klacht voor u indienen.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Heeft u gebruik gemaakt van een Priority zegel? - Waar heeft u de brief gepost (aan de hand van www.postnl.nllocatiewijzer) - Wat is het volledige adres van de ontvanger?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 20 maart 2020 om 15:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door alies holman- de groot