Klacht: Brief niet bezorgd

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandagochtend 28 augustus jl. heb ik een envelop met inhoud gepost in Leeuwarden. De brief met inhoud moest naar Waddinxveen en is daar tot op heden niet aangekomen. Op maandag 14 augustus is er vanuit Valkenswaard een envelop met inhoud verstuurd richting Leeuwarden. Deze envelop heb ik tot op heden niet ontvangen. Het gaat om Hatchimal Colleggtibles die worden geruild/overgekocht.

Dit is nu in zeer korte tijd twee keer voorgekomen. Ik verwacht van postnl dat ze ervoor zorgen dat de brieven worden bezorgd en dat dit wordt uitgezocht om herhaling in de toekomst te voorkomen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van der Molen, Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de postbezorging, omdat uw brief niet is bezorgd en omdat een brief ook niet bij u is bezorgd. Het spijt me om dit te horen. Graag reageer ik op uw bericht. Het is spijtig om te horen dat de brief met inhoud die u op 28 augustus heeft gepost niet is aangekomen. Is dit wellicht in de tussentijd nog gebeurd? Zo ja, dan hoor ik graag van u op welke datum de brief is bezorgd. Kunt u aangeven wat de inhoud van de envelop precies betreft? Hoe specifieker de beschrijving, des te beter kan ik nagaan of er navraag mogelijk is. Ook wil ik graag een klacht voor u indienen. Kunt u daarvoor de volledige naam en het volledige adres van de geadresseerde sturen? Klopt dit adres? Wat was het formaat van de envelop? Kunt u via de locatiewijzer (www.postnl.nl/locatiewijzer) aangeven bij welke oranje brievenbus of postkantoor u de brief heeft gepost? Graag ontvang ik de postcode en het huisnummer. Ook wil ik graag een klacht indienen voor de brief die u nooit heeft ontvangen. Kunt u aangeven wat de naam van de afzender is? De afzender kan contact met ons opnemen om na te gaan of er navraag mogelijk is voor de inhoud van de envelop. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van der Molen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:17 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Molen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door nynkevdmolen