Klacht: brief niet bezorgd

op 18 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 juli 2017 is door mijn verzekeringsmaatschappij een brief aan mij per post gestuurd. Deze brief is niet aangekomen.

Gewenste Oplossing:

PostNL dient maatregelen te nemen om als betrouwbare dienstverlener tijdig de post te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Meihuizen, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u een brief van uw verzekeringsmaatschappij niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er gebeurd is. Wel wil ik dit graag melden bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de aflevering van uw post. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Van welke afzender is de brief afkomstig? • Heeft u bij de verzender nagevraagd of de brief via PostNL is verstuurd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Meihuizen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Meihuizen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hm123