Klacht: Brief niet aangekomen.. dus afsluiten die boel!

op 11 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren neem ik met ons bedrijf een postbus af van TNT. Tot verleden week kreeg ik nog post binnen, maar nu opeens niet meer.

Ik postnl bellen… Blijkt eind november mijn postbus afgesloten te zijn.

Postnl heeft daarover een brief gestuurd. Maar die heb ik nooit ontvangen. Dat kan ook niet, want daarvoor had ik een postbus. Maar nee.. Postnl stuurt post niet naar de postbus maar naar ons vestigingsadres. En ja, daar hadden wij geen brievenbus op die plek. Het is namelijk een uitgaansgebied. De brievenbus werd er elke keer gesloopt. Onze reden om een postbus te hebben…

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn postbus per direct weer terug!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door misteralbert